nedelja, 9. julij 2023

Kanjavec in zahodni vrh

Za nedeljo zjutraj sem računal, da skočim na kak vrh v naše Julijske Alpe. Zjutraj sem štartal iz Idrije okrog 3.ure - malce pred 5.uro zjutraj sem že začel svoj "naskok" na vrh iz Zadnjice. Po poti sem še malce kolebal, kam iti, ali na Triglav ali pa na Kanjevac, katerega sem obiskal že lani junija. Na Doliču se odločim, da grem na Kanjavec ter sosednji Kanjavac in potem povratek preko Prehodavcev do izhodišča v Zadnjici. Pot se iz Zadnjice kar malce vleče, sprva po makadamski cesti, kasneje pa preide pot v mulatjero. Tokrat sem izbral klasično (bolj enostavno pot). Vmes sta dva razpotja, prvo desno na travnem območju, kjer gre pot na Kanjavec čez Komar - tu sem šel lansko leto, tokrat pa sem šel naravnost, drugo razpotje pride malce kasneje, kjer je pa potrebno zaviti desno (naravnost oz. v levo gre pot za Luknjo oz. Triglav čez Plemenice), nato pa se pot / mulatjera počasi vzepnja. Pot je primerna za vsakogar s primerno kondicijo. Do koče na Doliču sta dva snežišča (enega prečiš, drugemu se lahko brez težav izogneš). Koča je odprta. ¸ Nadalje še pot do Kanjavca, tik pod vrhom na tudi krajša dolžina jeklenic, sicer pa pot relativno nezahtevna. Iz Kanjavca je markirana pot poti Prehodavcev dokaj nezahtevna, pozoren je treba biti samo na določenih mestih, ker je malce grušča. Sicer pa tokrat še štiri snežišča, katere lahko brez težav prečiš, ali pa se jim izogneš. Povratek je bil po isti poti kot lansko leto čez Dol. Skupaj cca 24 km / cca 2.050 vm GPX pot

Ni komentarjev:

Veliki Rob

Brez težav se vedno rad vračam v Vipavsko dolino. Spet sem si za izhodišče izbral Lokavec ter markirano pot proti Čavnu - pot se kaj kmalu z...