sobota, 8. november 2008

Road trip - Florida / 1. dan

Končno je napočil dan, ko sem pomahal v slovo in odšel na kratek oddih čez lužo. Destinacija: Florida.

Imel sem to srečo, da sem letel z Brnika, preko Zuricha do Miamija, tako da ni bilo kakšnih večjih in daljših presedanj in čakanj na letališču. Odhod z Brnika je bil napovedan za 7:45 (prihod v Zurich 9:00). Ni bilo kakšnih odstopanj, vse je bilo po urniku, tako da sem že z nestrpnostjo čakal let iz Zuricha za Miami.

Pot preko Atlantika (odhod iz Zuricha ob 13:05) je minila brez večjih presenečenj. Imel sem to srečo, da sem si oddih oz. road trip splaniral skupaj z “best frendom”, tako da ni bilo pretiranega dolgčasa :) Na letu nas je osebje Swiss Aira dodobra razvajalo s hrano in prijaznostjo. Poleg tega pa smo imeli na razpolago tudi Swiss Air Entertaimant - filmi, igrice, etc.. tako da sem skoraj polovico leta s prijateljem preigral šah in potapljanje ladjic :)

Ob 18. uri pa US času pa sem prispel v Miami. Po pristanku so bile še formalnosti za vstop v US (fotografiranje ter oddaja prstnih odtisov ter kratko zasliševanje s strani carine in varnosti). Potem sem pobral prtljago ter poiskal “shuttle”, ki me je zapeljal do Dollar-ja (rent a car), kjer je bil “bookiran” avto (preko Expedie). Ko sem podpisal vse dokumente, sem se lahko odpravil do parkirišča, kjer me je že čakal avto s ključi... sledil je še vnos naslova hotela v GPS ter akcija se je lahko začela...

No ja da pa prvi dan ni šlo vse gladko je poskrbel automatic menjalnik pri avtomobilu - saj je minilo kar nekaj časa, predno sem lahko štartal s parkirišča - smeha je bilo polno - prav tako s strani zaposlene pri rent a carju :)

Ni komentarjev:

Veliki Rob

Brez težav se vedno rad vračam v Vipavsko dolino. Spet sem si za izhodišče izbral Lokavec ter markirano pot proti Čavnu - pot se kaj kmalu z...