nedelja, 9. november 2008

Road trip - Florida / 2. dan

Prvi “delovni dan” na Floridi se je začel že zgodaj zjutraj. Glede na to, da je bilo potrebno uro popraviti za 6 ur, sem imel že prvo noč kar probleme s spanjem. Pogledal sem si bližnjo plažo na Miami Beachu (hotel bil oddaljen cca 400 m), kjer se je ravno kazal sonček :)

Nato je sledila vožnja, do trgovine, kjer so bili načrtovani manjši opravki (nakup potrebne hrane in pijače za zajtrk in naslednje obroke.

Sledila je pot do Nacionalnega parka Everglades oz. točneje do Everglades Alligator Farm, sem si za majhne dolarčke (23,00$) ogledal farmo aligatorjev, kratko vožnjo po delu parka z ladjico, show z aligatorjem, hranjenje aligatorjev, in ogled reje majhnih aligatorčkov (baby gators) - vse to in še več za samo 23 dolarjev :)


Sledila je vožnja do Pa-hay-okee Overlooka, kjer sem se sprehodil ob parku ter na koncu še na južno končno točko parka - Flamingo. Vmes je bilo seveda še par postankov ob raznih jezercih...


V poznih popoldanskih urah pa sem se počasi vračal proti začetni točki današnjega dneva - hotelu Beach Hotel.

Ni komentarjev:

Veliki Rob

Brez težav se vedno rad vračam v Vipavsko dolino. Spet sem si za izhodišče izbral Lokavec ter markirano pot proti Čavnu - pot se kaj kmalu z...