četrtek, 18. december 2008

Po študentskih poteh...

Že nekaj časa sem se pripravljal, da obiščem slovensko obalo, vendar tokrat ne v turističnem smislu. V načrtu je bil že dalj časa obisk najemodajalca, kjer sem preživel štiri študentska leta - ki so za moje pojme minila prehitro :)


Pot me je nesla preko Planinskega polja do Postojne, kjer sem se na kratku ustavil pri sodelavcu, kasneje sem zavil na AC in odbrzel proti obali - točneje Piranu. Ob prispetju sem moral prvo poiskati "parkedžo" za svojega konjička (na začetku Fornač). Peš sem se odpravil proti centru Pirana in kasneje do mojega "študentskega doma".


Debata je minila v prijetnem vzdušju, ker pa je imel zelo natrpan urnik, sem se moral na hitro posloviti. Dogovorjeno je bilo, da se naslednjič vidimo ka
j prej (ne čez 4 leta)



Pot me je nesla proti Tartinijevemu trgu, ki je od aprila 2008 zaprt za avtomobile (neverjeten pogled). Ob morju sem nato nadaljeval proti gostišču Pirat, kjer sem prav tako vestno štiri leta obiskoval to gostišče, in kjer smo se tudi spoznali z Rokom, ki je za moje pojme "taprava faca" :=) Privoščil sem si en ocvrti sir s pomfrijem (standardna jed v študentskih letih).



Po okprečilu, sem se zapeljal še do "moje" fakultete, kjer sem preveril, če je na vidiku kaj novega... ampak brez posebnosti...

Sledila je pot proti Kopru, kjer sem imel še par obveznosti... in potem še proti Ljubljani... v večernih (nočnih) urah pa sem prispel domov..

Ni komentarjev:

Veliki Rob

Brez težav se vedno rad vračam v Vipavsko dolino. Spet sem si za izhodišče izbral Lokavec ter markirano pot proti Čavnu - pot se kaj kmalu z...