torek, 18. november 2008

Road trip - Florida / 10. dan

Zadnji dan potepanja po Floridi sem izkoristil še za ogled mondenih plaž Miami Beacha. Sprehodil sem se po dolgi peščeni plaži.


Kasneje sem še zadnjič preizkusil Atlantik - moooo temperatura je bila še vedno 1a :) V popoldanskih urah, pa sem se počasi odpravil proti Dollar-ju, še prej pa sem pomahal v slovo Miami Beachu - slovo je bilo zares pretresljivo... :( Ampak sem si dejal, da se na to mesto še vrnem :)


Kaj je pa potem sledilo si pa že lahko predstavljate.... Miami - Zurich - Brnik - Idrija.... in lepo popotovanje po Floridi se je tako končalo... in pristali ponovno v krutem realnem svetu :)

Spodaj pa še par fotk...

Ni komentarjev:

Veliki Rob

Brez težav se vedno rad vračam v Vipavsko dolino. Spet sem si za izhodišče izbral Lokavec ter markirano pot proti Čavnu - pot se kaj kmalu z...