nedelja, 16. november 2008

Road trip - Florida / 9. dan

"NASA day"... ja dan je bil namenjen ogledu NASA centra. Zgodaj zjutraj sem se odpravil iz Orlanda, kjer sem se poslovil od elitnega hotela Clarion (o njem lahko govorim samo v presežkih).


Pot me je vodila do Cape Caneverala.



Ob vstopu v Kennedy Space Center, je bilo seveda potrebno plačati vstopnino (38,00$), ki pa je vključevala vse (vožnja z avtobusom po komplesu in ogled treh postaj - Bus Tour, razne videoprojekcije, ogled filmov - Imax Space Films, simulacija izstrelitve rakete - KSC Shuttle Launch Experience,...). Spodaj ena slikca ter filmčk o tej simulaciji...






Ob koncu ogleda sem prišel do zaključka, da bi lahko tu ostal vsaj cca 3 dni, da bi si lahko v miru ogledal vse stvari... :)


Launch Complex 39-Pad A

Proti večeru je sledila vožnja proti Miamiju (po vzhodni strani Floride), in ko sem našel hotel, kjer naj bi prespal, je bila velika težava dobiti parkirno mesto, saj je bil hotel lociran v samem centru Miami Beacha... No nekako mi je uspelo parkirat ob samih mondenih avtomobilih sicer v protiplačilo če se ne motim 20,00$ za eno noč...


O hotelu pa ne bi razglabljal - :( :( :( takega sranja upam da ne dobim nikoli več :)

Ni komentarjev:

Veliki Rob

Brez težav se vedno rad vračam v Vipavsko dolino. Spet sem si za izhodišče izbral Lokavec ter markirano pot proti Čavnu - pot se kaj kmalu z...