petek, 14. november 2008

Road trip - Florida / 6. dan

Dan je bil kot naročen za pot proti Tampi in plažam v okolice Tampe. V Orlandu je bilo vreme še nekam delno oblačno, ko pa smo prispeli na zahodni del Floride, Tampe se je razprostrl zares prijeten, sončen vroč dan. Praktično na vidiku ni bilo oblačka, tako da je bilo vreme kot naročeno.

Prvi kratek postanek je bil na St.Pete Beach, vendar le za kratke pol urice, kajti pot se je nadaljevala proti Clearwater-u.



Ustavil sem se na Clear Water Beach, kjer sem si tudi privoščil plavanje v morju.. temperature so bile še čisto ta prave - morje cca 22 stopinj, temperatura zraka pa okrog 30 st. Celzija. Bilo je tudi nekaj časa za poležavanje - ni lepšega :)



V popoldanskih urah pa sem se vračal proti Tampi, kjer sem poiskal ugodno lokacijo za parkiranje avtomobila, saj je bila zvečer na vrsti NHL tekma... Še prej pa je bilo na vrsti kratko raziskovanje centra Tampe.


Sama tekma pa je bila spet nekaj posebnega.... dvorana skoraj do konca polna, tak da je bilo vzdušje res ohoho :) Ob koncu dneva pa je sledil povratek v Orlando, kjer sem imel predsedniški apartma :) hehe

Ni komentarjev:

Veliki Rob

Brez težav se vedno rad vračam v Vipavsko dolino. Spet sem si za izhodišče izbral Lokavec ter markirano pot proti Čavnu - pot se kaj kmalu z...