četrtek, 13. november 2008

Road trip - Florida / 5. dan

Danes je bilo potrebno pomahati v slovi Miami Beachu ter napeti jadra in uloviti pravi vetrič za odhod proti Orlandu. Da pa nisem le takoj zapustil dela Miamija, sem se odpravil do Sawgrass Millsa (shopping center po domače :) Da pa ne bom tu zgubljal besed o tem, si oglejte spletno stran: http://www.simon.com/mall/default.aspx?ID=1262 No pa da povem samo eno kratko “črtico” iz tega postopanja po trgovinah - kmalu bi me dobila v kremplje prodajalka iz Izraela - imela je baje neko neverjetno čarobno kremo - eeee že res, da je bila punca na pogled neverjetna… nisem podlegel njenim čarom (po pripovedovanju prijatelja sem imel peklensko srečo) :)

No okrog 14. ure po US času, sem se odpravil dalje po cesti I75 preko Naplesa, mimo Cape Corala, Sarasote in Tampe kjer sem “prestopil” na cesto I4, ki me je popeljala do Orlanda in potem kasneje do hotela Clarion Hotel Universal - no da naredim malce reklame - oglejte si njihovo spletno stran: http://www.clarionuniversal.com/ Kapo dol vsem njihovim zaposlenim, saj so bili res kot se šika - za tako ceno se boljšega hotela ne da dobiti… :)

Eeeee, to je to :) Slik z današnjega dni ni, je samo nekaj filmčkov, enega si je možno celo tu ogledat.




Ni komentarjev:

Veliki Rob

Brez težav se vedno rad vračam v Vipavsko dolino. Spet sem si za izhodišče izbral Lokavec ter markirano pot proti Čavnu - pot se kaj kmalu z...