sreda, 12. november 2008

Road trip - Florida / 4. dan

Današnji dan je bil razerviran za “Downtown” Miamija. Kaj je sledilo zvečer, si boste prebrali na koncu :)

Pot me je vodila preko Miami Beacha do centra Miamija - iz daljave so bile že vidne stolpnice…. Skratka, prvo je bilo potrebno poiskati parkirišče, kar je bila kar težava - saj sem imel v planu še ogled večerne NBA tekme, zato je bilo potrebno pazljivo izbrati parkrišče (dosti blizu dvorane, ter predvsem čimbolj ugodno) :) No sreča se mi je nashmehnila, saj sem dobil parkirišče zares v bližini dvorane in tudi za dokaj ugodne solde (če se ne motim 16$ za skoraj celoten dan - do 23. ure zvečer).

No skratka, sprehodil sem se po glavni ulici Miami Avenue, ter občudoval lepote “Downtowna” :) Skratka samo središče Miamija me ni kaj dosti impresioniralo. Če ne drugega, pa sem lahko užival v parkih, ki so bili zares urejeni.

No sledilo je slastno in okusno kosilo v Hard Rock Cafeju - postrežba bila kot se šika - brez pripomb :) Uh mi je ušlo že iz glave točno kaj je bilo na meniji (to je pa tk če se piše blog z nekaj dnevno ali tedensko zamudo :)

Po poznem kosilu je bilo na vrsti še malce sprehoda po centru nato pa sem naravnal kompas na American Airlines Areno - kjer je bil ob 19:30 na vrsti spektakel - NBA tekma. Vredno si je - če je le prilika ogledati “show” ki ga naredijo na tekmah… Da je bilo na koncu vzdušje res enkratno so poskrbeli domači košarkaši, saj so dosegli zmago.

Ni komentarjev:

Veliki Rob

Brez težav se vedno rad vračam v Vipavsko dolino. Spet sem si za izhodišče izbral Lokavec ter markirano pot proti Čavnu - pot se kaj kmalu z...