ponedeljek, 10. junij 2024

Maraton Franja

Po 10 letih spet na Maratonu Franja. tokrat prvič s specialko. V 2014 sem šel z gorskim kolesom na ozkih gumah. V 2009 pa v prvič. Ideja je bila, da pridem okrog brez kakšnih nepotrebnih pavz (padcev). Ampak zgleda mi je bilo usojeno, da se soočim z asfaltom na praktično na domačem koncu. Padec malce pred "Pivkovo rajdo", ko mi je en kolesar zapeljal pred mojo "špuro" - padec na levi bok - v momentu sem se znašel na tleh - pogledal na hitro, če je z mano vse ok (kosti, vezi cele) - pobral oba bidona na drugi strani ceste ter mobilni telefon, se usedel nazaj na kolo in odhitel naprej. Verjetno še poln adrenalina, nisem čutil nekih hudih bolečin, ampak sem potem po poti videl, da nisem imel več pravega tempa. Mogoče nekoč ponovim z upanjem, da se izognem padcu. 

Sicer pa lepa izkušnja, do Godoviča je šlo res super v skupinici ter potem tudi v prvem delu spusta do padca :) Na koncu sem jo dejansko še res dobro odnesel, samo z odgrninami. 






Ni komentarjev:

Jerebica (Cima del Lago)

Tokrat izhodišče pri Belih Vodah (cesta, ki gre mimo Rabeljskega jezera in pri mostu kjer preči potok Bele vode - malce naprej je levo odcep...