torek, 25. junij 2024

Krn, krožna pot čez Mali Peski

Vremenska napoved ni bila ravno brez oblačka, pa vendar le ni bila toliko slaba :) Zjutraj naj bi se zjasnilo in naj bi vreme zdržalo do popoldneva. V večini je zdržalo, samo ob povratku do izhodišča do planine Kuhinja, je malce ponagajal rahel dež z vetrom. V 2021 sem šel podobno (vendar pod Malimi Peski)

Torej izhodišče planina Kuhinja, nato pa po markirani poti ki pelje mimo planine Kašina, pot naprej pa nas vodi do planine Leskovca. Nadalje je potrebno malce zagristi v kolena. Pot je vseskozi lepo markirana, le na nekaterih delih, kjer je malce višje trava, je potrebno biti pozoren. Pridemo do jezera v Lužnici (v bistvu je spodaj pod markirano potjo). Od tu naprej pa markirana pod vodi naprej proti Batognico. Opcija pa je da se desno usmeriš po mulatjeri (malce slabša vidna pot, ki pa je v začetku recimo temu malce prehojena, in ne moreš zgrešiti. Mulatjera vodi mimo/čez Mali Peski, od tu naprej pa se kmalu priključimo na markirano pot ki vodi na Vrh nad Peski. Od tu se spustimo na Prag, kjer sledi kratek vzpon do Batognice. Po vsej poti od Malih Peskov dalje so vidne ruševine, utrdbe iz 1. svetovne vojne - kot tudi naprej proti Batognici. Nato sledi spust (držimo se malce bolj leve strani Batognice, saj so markacije sprva malce slabše vidne, vendar nato pridemo do kamnitih stopnic in kmalu smo že na Krnski škrbini. Tu nas čaka samo še zaključni vzpon do vrha Krna (naravnost) - cca 700m do vrha.

Povratek pa po klasični poti - sprva do Gomiščkovega zavetišča na Krnu, od tu naprej pa po markirani poti do povratka na izhodišče.

Dolžina celotne krožne poti 16km z 1.600 vm (po Garminu). Razmere kar se tiče temperatur idealne - manjše težave je povzročal le veter (najbolj na Batognici, sicer pa občasno tudi ob poti). Ter ob povratku z Gomiščkovega zavetišča na Krnu proti sestopu do planine Kuhinja, ko je bil veter ter občasno tudi dež kar malce tečen :)