petek, 19. julij 2024

Sončni vzhod na Krnu

 Ideja, da skočim na "bližnji" Krn na sončni vzhod. Iz Idrije štart malce pred 2.uri zjutraj - na izhodišču na Planini Kuhinja malce po 3.uri zjutraj. Na poti tja je bilo na IT stran videt kar precej strel, zato sem se v vasi Kamno ustavil, da sem pogledal radarsko sliko padavin - ki je potrdila napoved, da bo vreme na območju Krnskega pogorja suho. Pod je zgledno markirana, tako da ni bojazni, da mi kje zgrešil stezico, ki se vzpenja po travnatih pobočjih (znotraj pašnikov). Sledimo markirani poti, sicer na poti pridemo do več razpotij (eden na poti je, ki zavije pot v levo proti Drežnici, malce višje je razpotje, ki desno vodi pot na Krnsko škrbino (tu je tudi opcija, da se gre, pa potem ko se pride do Škrbine, se gre v levo na zadnji vzpon proti Krnu). Ampak tokrat sem šel kar direktno do Gomiščkovega zavetišča, potem je pa samo še kratki zadnji del vzpona na Krn. Na vrhu so mi delala družbo ovce, ter "blagi" sončni vzhod.





Nadaljeval sem s sestopom do Krnske škrbine, tu je pa potem tudi označeno razpotje, levo gre pot proti Lepeni, naravnost se vzpne proti Batognici (to pot sem sam ubral), potem je pa še pot proti planini Kuhinja. Od tu naprej se sledi lepo markacijam, ki te popeljejo na vrh Batognice - tudi tu je bila čreda ovac :) Od tu naprej sem sestopil na Prag, kjer je spet razpotje na vse strani :) Držal sem se desne, od tu naprej pa se pot lepo spušča, brez posebosti. Nadalje pridemo do Jezera v Lužnici oz. gremo mimo (nad njim). Pot se nato spet spušča, kjer pridemo tudi do travnega pobočja, vmes tudi nekaj grušča. Na določenih mestih je trava tudi bolj visoka, vendar je pot toliko shojena, da dejansko ni težav. Po nekaj času se pride do planine Leskovca, od tu naprej pa po poti proti izhodišču (ob poti je na desni strani še planina Zaslap). 





Kot zanimivost, na celi poti nisem srečal niti eno pohodnico oz. pohodnika :)

Dolžina krožne turce cca 15km / cca 14.00 vm / GPX poti

Ni komentarjev:

Jerebica (Cima del Lago)

Tokrat izhodišče pri Belih Vodah (cesta, ki gre mimo Rabeljskega jezera in pri mostu kjer preči potok Bele vode - malce naprej je levo odcep...