nedelja, 31. julij 2022

Rombon

Tokrat drugič na Rombonu - izhodišče tokrat Bovec - prvotno mišljeno iz Zavrzelna, vendar glede na predhodno objavu na hribi.net, da so lastniki parcel in hiš dali table, da je tam prepovedano parkirati, sem se odločil, da parkiram avto malce od table za konec Bovca - in sicer malce čez mostiček na prvem makadamu desno. Štart ob 5:30.

Potem pa sem se peš vrnil do Kaninske vasi, kjer sem iz smeri Bovca zavil desno po asfaltni cesti, kjer se je kmalu odcepila na manjšo zelenico pod novo hišo (pod hišo tudi velika garaža). Pot je bila nadalje lepo markirana, do Zavrzelna in nato dalje - pot brez posebnosti, strmina ni popuščala (tempo tudi ne - lahko rečem, dobra dnevna forma :) Po dobri urci prispem do planine Goričica, kjer stoji lovska koča, nato pa dalje po markirani poti - kmalu za kočo se levo odcepi ena pot (na tabli piše Rupa) - gremo dalje. Nato nadaljujem dalje, kjer po malce več kot 30min pridem do razcepa za Čuklo, kjer zavijem desno in skočim na vrh. Nato pa se vrnem na pot za Rombon. Strmina tu malce popusti, kjer pridemo do sten Rombona. Od tu je morebiti potem še najbolj "tečna" pot po melišču, kjer se na momentu res strmo vzpenja. Ko pridemo do vrha na greben, pridemo na stičišče poti, ki pride iz trdnjave Kluže. Malce kasneje je še en večji skalni skok, za manjše morebiti manjša težava. Pot se nato položi, kjer sem srečal precej ovc, ki so mi zaprle pot :) Sem nadaljeval, in so se malce razbežale (spodaj en video). Kmalu pa nato pridem do vrha - na vrhu je precej popacano od ovčjih drekcov, drugače pa super lepi razgledi na vse strani :) 

Vračal se nisem po isti poti, ampak sem šel po markirani za izhodišče trdnjava Kluže - da sem se izognil skalnemu skoku sem prej zavil levo, uhojena steza, ki sicer ni markirana, vendar prideš potem na isto markirano pot. Na določenih mestih je precej travnato območje, kasneje pridemo do mulatjere, ki nas vodi do obzidij ruševin ter vojaških utrdb. Nato sledi krajše prečenje gozda nato pa pridemo spet do slabo vidne poti, saj je kar precej zaraščena - vendar nobene panike :) Ko prideš do gozda, pa se vije lepa pot proti naslednjemu razcepu in sicer sem se napotil na Koto 1313 (sicer tam nisem opazil nobene table, tako da sem šel kar malce po svoje po gozdu, da sem prišel do Kote 1313, nadalje pa sem se spustil po nemarkirani stezici, ki pa je vidna po celotni poti, nato pa ko prideš do naslednjega razcepa se držiš desne oz. rumenih črt ter na nekaterih mestih tudi tabl (smer Bovec) - prečimo še Široki plaz kjer nato po poti prideš spet na gozdno pot, kjer se potem spet na določenih mestih strmo spušča (tam sem naletel na stampedo ovc (spodaj v videu), po poti sem šel še čez par pašnikov in nato kmalu prišel do cerkve sv. Urha, nato pa do križišča za levo center Bovca, sam pa sem šel nato desno po cesti do Kaninske vasi ter to parkiranega avta. Prihod nazaj okrog 11.ure.

skupaj dolžina poti cca 16 km / višine skupaj cca 1740m / gpx poti















 

Ni komentarjev:

Veliki Rob

Brez težav se vedno rad vračam v Vipavsko dolino. Spet sem si za izhodišče izbral Lokavec ter markirano pot proti Čavnu - pot se kaj kmalu z...