sreda, 24. avgust 2022

Planjava in Brana

Planjava je bila v načrtu že ob koncu maja, vendar sem se takrat na cca 1900 m obrnil (malce pod Srebrnim sedlom), ker je zimska oprema ostala doma. Tokrat pa sem začel na izhodišču v Jermanci ob 6:15 - glede na informacijo, ki sem jo prejel s strani planinca so tablo za prepoved vožnje odstranili - zaenkrat torej ni bojazni za kakšne kazni :) Tudi danes sem imel v planu doseči Planjavo skozi Repov kot. Pot ni markirana - od markirane na Kamniško sedlo se razcepi predno se začne markirana pot vzpenjati - par metrov se pot odcepi desno. 


Pot se vije lepo skozi gozd in kasneje tudi ruševje. Ko pridemo iz gozda pot zavije bolj v desno - levo je še ena pot, ki pa se kasneje konča. Torej gremo desno preko manjšega melišča, nato gre pot še vedno malce v desno, kjer pridemo do konca doline - to se steza konča. Potrebno je malce plezanja, da pridemo čez grapo, nato pa zagledamo možica, ki nas nadalje vodi bolj v desno, kaj kmalo pa pridemo do Srebrnega sedla. Od tu naprej je pot markirana - usmerimo se na levo stran (desno gre pot proti Ojstrici.


Prečimo proti zahodu, kjer čez nekaj časa pridemo do razpotja - levo vodi pot proti Kamniškemu sedlu, mi pa se usmerimo desno, kjer imamo še krajši vzpon, da pridemo na vrh Planjave - žal sem bil prikrajšan za razglede :) Vrnemo se po isti poti nazaj do razpotja, nakar se usmerimo za Kamniško sedlo - pot do sedla je na določenih mestih, kjer je potrebno ustrezno zavarovana z jeklenicami ter nekaj klini oz. skobami. Malce pred sedlom srečam tudi štirinožnega prijateljčka :)


S sedla je bil prvotni plan, da skočim še na Brano po klasični poti, nakar pa srečam planinca Danila, ki se je odpravljal po grebenu Šije (II/III 200m) - pridružil sem se mu, in sva skupaj preplezala do vrha Brane. 


Tule ne bom v detajle opisoval poti, ker niti nisem imel časa, da bi si jo zapomnil. Sem pa našel en video uporabnika izpred 3 let, ko je šel isto po tem grebenu Šija to vrha Brane.




Sestop z Brane po klasični poti do sedla, ter potem še sestop do Jermance mimo Pastirjev.



Hvala Danilu za support in nasvete pri prečenju grebene Šije do vrha Brane.

Dolžina cca 16km / cca 1900 vm / GPX





Ni komentarjev:

Veliki Rob

Brez težav se vedno rad vračam v Vipavsko dolino. Spet sem si za izhodišče izbral Lokavec ter markirano pot proti Čavnu - pot se kaj kmalu z...