nedelja, 14. avgust 2022

Krn iz Drežnice

Izhodišče prvič iz vasi Drežnica, kjer je par metrov pred osnovno šolo manjše parkirišče ob cesti in sicer po poti Silva Korena. Štart ob 6.uri zjutraj. Pot gre mimo šole po lepo markirani poti skozi gozd, ki kasneje preči pašnik. Višje prečimo suho strugo (čez most). Po približno pol ure hoje se prispe na prvo razpotje, kjer se usmerimo levo v smeri zahtevne poti na Krn mimo bivaka. Po drugi poti se vračamo. Vseskozi se pot vije skozi gozd, ki se zmerno vzpenja do bivaka na Črniku (1160m). Nadaljujemo po edini poti, kjer se po nekaj časa pride iz gozda. Pot se na koncu drži malce bolj leve, nakar se pride do začetka plezalnega oz. malce bolj zahtevnega dela poti (na višini 1400-1500m) - cca urca in pol poti z izhodišča. Ta del je varovan z jeklenicami, klini in skobami.

V prvem delu je varovan del poti, nakar v drugem delu pride do strmih travnih pobočij, kjer je pot nezavarovana.

Če je pot mokra (po dežju, jutranja rosa,..) je potrebno malce pazljivosti - danes je bilo vse suho in ni bilo teh težav. Naprej pridemo ponovno do razpotja, kjer nas desna pot kasneje priključi na pot iz planine Kuhinja. Pot Silva Korena tu zavije levo. Spet je naprej nekaj zavarovane poti, ki nas pripelje do vpisne skrinjice.

Od tu naprej je še precej strm zadnji del, kjer so nam v pomoč dve navpični lestvi in kasneje še nekaj jeklenic za finale, potem pa dokaj hitro pridemo do Gomiščkovega zavetišča na Krnu. Od tu dalje pa je le še nekaj metrov (cca 200m) do vrha Krna.

Povratek po isti poti do zavetišča, nakar se pot odcepi levo, kjer gre pot planine Kuhinja, po serpenticah se pot spušča (cca ura hoje), kjer se pride do razpotja kjer je označen smerokaz za Drežnico, pot se lepo spušča, kjer po nekaj časa pridemo do gozda, kjer se potem pot lepo vije cik-cak in gremo tudi mimo lovske koče. kmalu preide v gozd, pot se nadaljuje po gozdu, kjer se pot nato poveže z jutranjo, kjer je razpotje za zahtevno mimo bivaka. Zadnji del poti je enak, kot začetni jutranji del poti.